ska jag eller ska jag inte?

Toppen att man är genomförkyld.
Åkte hem från skolan tidigare idag pga att jag verkligen inte mådde bra. Sen var det dags för kidsträningen och jag orkade verkligen inte skrika/prata. Så det blev mest att Emma fick skrika. Höhö synd för henne.
Har precis kommit hem, sitter här och är jätte hungrig. Funderar på att ta någon macka och sedan ta några alvedon och bädda ner mig i sängen.
Ikväll är det träning, och jag verkligen MÅSTE gå på den. Jag vet att det inte är bra att träna när man är sjuk, men vi har match i helgen som jag mer än något annat vill vara med på. Därför ska jag träna ikväll! Eller... eh jag får se hur jag gör.

Nej nu dör jag lite. Hejdå.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!