tanken på farfar får mig att bli så svag, så svag att jag inte orkar hålla mig uppe.

Jag tänkte börja mitt inlägg så här; Tack för en trevlig kväll! <3
Vi spelade kort, åt godis, såg på melodifestivalen och skrattade sönder oss.

Idag hade jag bestämt mig för att städa och fixa på mitt rum. Det ligger kläder över allt. Mumsigt.
Och så skulle vi sätta upp min hylla som jag köpt, men min halvpappa fick utryckning så det blir ingen hylla idag. Och därför har jag inte lust att städa häller. Nej så det så!

Jag har precis duschat, ska snart in till stan en sväng med mamma och lillebror. Lillsyrran är hos en kompis så det är lugnt här hemma för tillfället. Skööönt är ordet!
Men iaf så ska Sebastian spela innebandymatch sen, så jag åker nog med och kollar på den.



Det finns inga ord för hur mycket jag verkligen saknar dig. Tänker på dig hela tiden farfar. Glöm aldrig det brev jag skrev till dig, det ligger i din kista!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!