tre ord: JAG HATAR SNÖN!

Färden från bussen till mitt kära hem vad inte kul! Jag höll på att snubbla fumhungaelva gånger och det var så kallt att låren och fingrarna nästan skulle bli köldskadade. (nästan).

Skolan idag har gått bra, eller jag har inte gjort något vettigt om jag ska vara ärlig. Jag Frida Josefine och Maria gjorde frukosten imorse. Och den blev bäst som vanligt när vi gör den!
Efter skolan stannade jag kvar för att ta halv fyra bussen hem. Fick massage av Irene bara så där lixom, det var gött!!! Och bussen kom typ tio min för sent. Tänk inte på oss som måste stå och frysa häcken av oss?

Nej nu hinner jag faktikst inte skriva mer, jag måste äta sen in till C för att sedan trääna. ÄNTLIGEN TRÄNING! :D
Kommer hem vid åtta, då jag tänker sätta mig framför tv och inte göra ett skit. Så det blir inge mer inlägg ikväll.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!