VINST!!

För ett år sedan idag så fick jag det där hemska samtalet av pappa.
Det var idag för ett år sedan som jag såg farfar ligga där på sjukhussängen.
Och det var idag för ett år sedan som jag kramade om alla mina nära släktingar och grät i deras famn.
Som ni kanske förstått så är det exakt ett år sedan farfar gick bort. Och saknaden till honom är stark.
Hoppas du har det bra, för vi alla älskar och saknar dig otroligt mkt! <3

Usch vad jobbigt det är att skriva såna här saker, kan ju säga er att jag just nu sitter med floder som rinner ner från mina kinder.. :'(

Idag var det match, som jag skrev i förra inlägget. Det var jämt och vi alla var sjukt nervösa när det var ynkla 2 min kvar av matchen. Med två boxplay ( = vi har en mindre spelare på plan ) och med domarna emot oss så lyckades vi skrapa fram en seger med 7-6. Och inte nog med det, jag blev tvåmålsskytt. Det är nu som mina mål rasar in. Det känns bra!! :D

Nu måste jag göra mig iordning för att spendera min kväll med några av dom bästa.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!