älska sängen

Jag är bra på att steka pankakor. Eller är jag verkligen det?!
Jag var iaf snäll och lagade mat åt henne. Men om det blev så lyckat vet jag inte ;)
Skyller på att det var hennes smet som var problemet. Heh. Låter bar tycker jag.

Vi spelade även lite alfapet. Våran vanliga tradition när vi ses så här på kvällarna.
Men vi fastnade framför datorn ist. Ungdomar? eh ja på hög nivå!
HOST.

Nu ska jag sova jäkligt bra rent ut sagt.
Tur att ni inte ser hur jag ser ut för tillfället.
Typ världens största påsar under ögonen. Plus att ögonen måste anstränga sig 129,5% för att hålla sig öppna.

Så tjing för idag. Hörs imr :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!