den där telefonen asså..

Äääääntligen fick jag min efterlängtade sovmorgon.
Gött som attans va det!
men en komisk sak är att telefonen ringde imorse igen.. kvart i åtta....
Fast jag svarade inte.

Idag tänkte jag försöka plocka iordning alla min kläder. Eller kanske inte allt, men lite iaf.
Så det blir ingen solning idag, men vad gör det? När jag kmr tbx till skolan kan jag iaf skylla på att jag har jobbat hela sommarn. Heh smart.

Cyklar hemifrån kanske 13:50 så jag vene om det blir någe mer blogg idag.
Ni får helt enkelt kika in lite då och då. Vem vet, ni kanske ser ett litet inlägg.
Om jag inte sa det igår så slutar jag 21:15 :)

Hejs!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!