det är för dig mitt hjärta slår! Love you <3

När jag kom till jobbet fick jag en fiiiiiiiiin överraskning.
Jag och älskade Frida skulle jobba tsm.
Frida och Hanna bytte så jag blev glad i hatten kan man väl säga!
Vi har skrattat ihjäl oss, nästan iaf. Eller jag har. Frida verkade klara sig rätt så bra ;)

Maten vi gjorde blev god efter mycket om och men. Sprutande grädde så F skriker som en stucken gris och många skitkorvar kan man väl förklara våran kväll med.
Skit roligt har jag haft!
Det behövdes i all deppression ska ni veta.

Nu sitter jag och funderar på vart pappa och Malin är!? Svarar inte på mobilen och sånt är allmänt störande.
Äh, dom kommer väl hem snart.

Och så hittade jag en bil förut som jag vill köpa. Får se hur det blir med den saken.
Bil ska jag iaf ha någon gång i livet!

Imorgon är jag ledig och fihutton vad det ska bli skönt!
Love it!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!