det blev bara en liten break

Blir bara en liten uppdatering.

Har varit ledig idag, även igår och imorgon också.
Tre dagars ledighet känns prima.
Men dessvärre har vädret inte varit på min sida. Men det gör inte så mkt.

På onsdag börjar jag tidigt och sen efter ska jag va med en killkompis.
Det blir nice.

Måste bara säga att jag är en höjdare på att köra bil. Nu sitter allt som en smäck. Eller nästan iaf.
Ska försöka ta mig i kragen och boka uppkörning samt uppskrivning nu i veckan.
Men jobbet tar nästan all min tid och ork.
Så får se hur det blir med den saken.

Hörs när jag har tid!



Postat av: Viljaralisha

Keep up the good work.

2011-11-01 @ 18:58:52
URL: http://viljaralisha.blogll.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!