dra balla i gruset

Tja, hej, hejsan, teejnna, tjenixen, tjenare och allt vad man nu kan säga..

Lite kort drag om dagen,

  • Jobbet = svättit, tröttsamt, som vanligt fast lite lugnare och ja typ så.
  • Hos farmor= god mat, plocka massa jordgubbar = äta jordgubbar= jävligt gott rent ut sagt.
  • Sur på mina parents som skulle hämta mig i stan så jag slapp cykla hem, men nej dom dricker vin ist. Mhm. Så en glad rebecca har ni ju nu iaf.. Not.
  • Just nu = sitter i sängen och skall sätta igång en film och sen sova.

Imorgon då både jag och Charlotte är lediga så tänkte vi ha en liten mysdag tsm.
Vi ska nämligen cykla till tofta och ligga där hela dagen och stejka på som fän.
Det kommer bli gött.
Färden börjar redan kl 09.00 hemifrån oss.
Så ses på tofta imr då!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!