jahapp dom andra drar

Är nu hemma efter en dag på jobbet.
Mkt kul händer med mina arbetskamrater och med dom boende.
Fart dit och fart hit, åt höger och vänster.

Mormor och marfar kom precis faktsikt.
Så skall gå ut och plocka lite bär med dom. Hjälpa till you know.

Hela min familj lämnar mig här hemma helt själv i nästan två veckor.
Dom drar till fastlandet medans jag får stanna kvar här hemma och tjän ihop en massa pengar.
Aja dom får ha en trevlig resa, även fast jag är lite avis.

Skriver mer sen :)

jag som nästan hade nått toppen igen, men du fick mig att falla ner till grund med ditt beteende.

F, tääänker inte på dig om du fick för dig det!!! (bara så du vet snuffe)  :)


Postat av: ;)

Haha, jag blev faktiskt rädd, tofflan!

2010-07-31 @ 22:21:13

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!