knasigt inlägg

Har precis laddat upp med lite kladdkaka och hallon inför morgondagen.
Onyttigt men gott.
Fast jag kan se det från den ljusa sidan, hallon är nyttigt och jag skall cykla till och från jobbet imr.
Nu känns det lite bättre. Heh. Öm. Normalt. Precis.

Har även givit mamma massage med olja och allt. Hahha säger man givit? Låter inte riktigt klokt. Men äh ni fattar.

Efter att ha skrikit på mina två mindre syskon som ständigt bråkar ska jag slå mig ner i lugn och ro och göra teoriprovet.

Får se om vi hörs imr, kan inte lova något. Kommer väl vara mer kokt än rå när jag kommer hem.
Alltså då menar jag mer död en levande. Men det fatta ni nog.

Bjuder på en "såhärserjagutbildjustnu".




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!