kroppen känner av allt jobb ska ni veta

Määäätt och belåten?
Det är iaf något jag är. Pappa och Malin blev sugna på pizza, men eftersom jag inte tycker om det längre så tog jag mig en sallad ist.
Visserligen var salladen liten, men jag blev så där lagom skönt mätt.
Aa. Ni vet säkert hur jag menar.

Imorgon blire jobb, upp innan tuppen. Ganska jobbigt. Men pengar pengar pengar.
Love it!

Och så har jag tänkt på en sak, att ett litet inlägg kan få såååå många mer människor att läsa bloggen.
Kanska coolt.
Kul är det iaf att ni läser :)

Hörs imorgon, för det blir sängen väldigt tidigt ikväll. Tråkigt men sant.

Ha en bra kväll! :)



Postat av: DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

2010-07-18 @ 19:06:32
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!