kvällsmacka är gott!

Alltså dagen/kvällen har vart helt crazy.
Hahah är allt jag har att säga!
Eller igentligen skulle jag kunna dra hela historien här, men jag låter nog bli ;)

Har precis duscaht av mig, kännde mig helt sjukt äcklig. Hm, fast det är ju inte så konstigt igentligen.
Eller hur Frida och Charlotte som vet storryn? ;)
Nu är ni andra allt lite nyfikna va? Heh.

Imorgon börjar jag 06:45, och då är jag på min avdelning. SKÖNT!
Slutar 14 då jag möter upp Bror med flickvän + kompis och åker ut till farmor och grillar med dem+ faster och lite så.
Kommer bli myspys :)
Vene riktigt när jag kommer hem, antagligen rätt sent, så vet inte hur mkt jag kommer blogga imr.
Men håll utkik så kanske jag hinner slänga in något under morgondagen.

Nej nu måste jag sova, upp tidigt jao!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!