löööööning idag! :D

Godmorgon!
Det jag inte meddelat er är att jag är i Hoburgen. Mm ja. Och i stan äre fint väder fast här är det molningt.
I like it.. hm eller. Ironisk kanske? Mhm ja. Typ.

Min mobil har också var trasig sen i förrgår.
Eller det är mitt simkort som blivit inaktivt. vet inte varför. Tråkigt.
Så därför ni inte fått tag på mig och därför jag dissat alla mina fina. Kan ju varken skicka sms eller ringa.
Fint som fän.. Känner mig som en i medeltiden typ. Fint det mä.

Idag skulle vi åkt till stranden, men vi får se pga vädret.
Sen ikväll åker jag iaf hem för imorgon bitti jobbar jag igen. Men det sa jag ju i det förra inlägget. Så ingen större nyhet för er precis.

Vi höres :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!