se ya tomorrow

Vilken varm dag. 30 grader om inte mer i Norrlanda.
Skulle jag vart en glass hade jag smält inom kort.
Heh, tur att jag inte är en glass dåra ;)

Skulle övningsköra ut, men det gick skit redan från början så jag parkerade på närmaste plats och satte mig i baksätet ist. Hm, grinig och dåligt tålamod idag kanske? Mmh jo kan man ju säga..

Har precis kollat klart fotbollsmatchen mellan Uruguay och Tyskland. Själv hoppades jag på att Uruguay skulle vinna, men tyvärr så torskade dom med 2-3.
Synd.
Men jag menar, hela livet går ju inte itur bara för det ;)

Nu tänkte jag gör ngt annat än att sitta här.
Hoppas ni haft en bra dag? :)



Postat av: DENISE

vad händer hos dig idag?:) kram!

2010-07-11 @ 08:39:30
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!