städarn

Jag är varm. Bara så ni vet. Sån där trevlig fakta alla vill veta typ.
Har hunnit städa, hängt upp tvätten och nu tänkte jag se om jag kan hitta någon lunch.
Tänkte även överge min cykel idag och gå in till jobbet ist.
Ja då undar ni säkert varför. Och då ska jag tala om för er att jag tänkte bli hämtad ikväll när jag slutar och så tänkte jag övningsköra hem.
Själv så tycker jag att det låter great.
Fast det där med gå.. det är inte riktigt min grej idag.
Får se om jag kan få skjuts av någon kanske. Eller ta bussen, eller helt enkelt hitta något att flyga på?
Det löser sig alltid.

Om vi inte hörs när jag kommer hem så hörs vi när vi hörs!

Och en sak... fasen vad jag är krogsugen. Ska försöka att komma ut imr om jag hittar någon att gå med.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!