toppen

Hej igen!
Har precis ätit tacos. Det fick bli idag för imorgon jobbar jag dubbelpass. 6-45-20.30.
Sista timmarna kommer jag nog bara springa runt och flumma mig.
Kanske ska leka dement? vara som alla andra lixom ;)

Tänkte sätta mig ner i lugn och ro och göra ett teoriprov sen lite senare.
Måste ännu ta tummarna ur arsulet och boka uppkörning och uppskrivning.
Men det är ju igentligen ingen brådska.
Fast jag vill ju ha körkortet nu!!!

Hade iaf en trevlig stund med My förut :)
Och så körde jag inne i stan mitt i allt kaus. Det var bra träning ska ni veta.
Shit, folk kör ju som idioter!
Men det gick kanon. Körningen går verkligen bra! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!