17 dagar kvar tills jag blir 18

Gårkvällen blev helt kanon. Vi åt som sagt på Etage, jag själv tyckte inte att min etagepasta var värd priset. En man sjöng live och så var det en trollkarl som trollade för oss. Jag kan ju inget annat säga än att jag tappa hakan och fatta nada. Duktig var han. Men det finns nog någon förklaring bakom alla tricks, det är helt omöjligt att korten byter fäg när han knäpper med fingrarna. MYYSKO!
Efter vi ätit gick vi och köpte godis, Frida råka slå ner en kartong med kex och jag råkade trampa på dom. Mosiga kex blev det.
Sedan hem till mig och kolla film. Det blev en slräckis, men dom var så rädda att vi fick stänga av innan det ens blivit läskigt ;)
Sedan hem till Joakim där det var en liten fest, men det var inge kul så vi drog hem till mig igen.
Somnade runt halv två tror jag klockan va :)

Idag gick vi en sväng på stan och jag kom hem för ungefär en timme sedan.
Nej nu måste jag sluta, familjen väntar på mig. Ska nämligen åka en sväng till Gnisvärd och kolla lite. Ev ta lite fina bilder :)
Hej hopp på er.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!