är inte lediga dagar till för att inte behöva plugga?!

Idag är jag ledig och måste verkligen ta tag i allt plugg. Varken jag vill eller inte..
Sen vid halv fyra tar jag bussen in till stan, ska käka med M innan det är dags för träning. Aa eller jag ska inte träns pga gipset. Men imorgon åker gipset av om allt läkt som det ska :D
Men iaf. Efter träningen går jag och C hem till pappas lägenhet och sover där.

Imorgon börjar jag kl 7 och jobbar fram till 10:15 då jag ska ner till ortopeden.
Sen vid 14-16 är det dags för småbarnsträningen. Hoppas dom inte är lika jobbiga som förra gången.. dom var hämska!!

Vi hörs sen senare, slänger in ett inlägg till innan jag åker in till stan! :)


Postat av: Carolina [fotograf]

TACK :) Japp, fotar allt själv :)



Skrev om "Jätterumpor och bamsebröst" nyss. Tänker även meddela att jag måste dra ner på bloggandet (dock inte på kvalitén) en tid. Följ mig gärna via Bloglovin nu ♥ ♥ ♥

2010-03-16 @ 11:39:28
URL: http://caroflina.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!