bäst för er att ni säger grattis till mig imorgon den 23!!

Vi har haft en "framtidsdag" idag i skolan, har lyssnar på en massa olika saker. Intressant faktiskt.
När vi slutat drog jag R och E ner på stan en sväng. Tog en fika på ringduvan och det blev mkt vättigt prat.
Jag kom hem för en stund sedan och måste snart sätta igång med städandet. För imorgon blir jag 18. Kan ni tänka er det?? Sista dagen som 17 åring. Yeah krogen here I come!

Nej nu blir snart mamma sur över att jag sitter här, måste kila.

Imorgon jobbar jag från 7-16. Och när jag kommer hem kommer jag ha fullt upp. Så ingen uppdatering nu på någon dag.
puss


Postat av: C

GRATTIS!!!!!!!

2010-03-23 @ 09:21:30
URL: http://hedenstein.blogg,se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!