det blir sängen tidigt ikväll!

Imorse ringde inte mitt alarm på mobilen så jag forsov mig. Mamma kom ner kvart i sju och väkte mig. Det var bara upp och sätta på sig kläder och dra in till stan. Kom som tur var i tid.
Som sagt så har jag då jobbat hela dagen, från 7-16. Känner hur tungt mitt huvud är just nu. Känner mig nästan helt efterbliven :P
Idag har det varit en bra dag, gick ut en sväng med två patienter, fick ge spruta och har haft allmänt roligt. 

Imorgon är det skolan som gäller. Så upp vid halv nio eftersom bussen går tio. Väldigt surt eftersom jag börjar kvart i tolv. Men lite sovmorgon får jag iaf.

Det kommer straxt ett till inlägg, med lite mumma!
Hoppas ni haft en bra söndag! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!