en gris en ko en vibblebo

Jag somnade väldigt sent igårkväll, runt klockan ett. Och jag skulle upp kl sex. Död var ordet.
Var på korpen vid sju, fick inte göra så jätte mkt idag. Min handledare var inte där. Men jag gick runt och snackade lite med de sjuka och så gjorde jag frukost till dom.
Vid tio skulle jag börja gå bort till skolan, men jag kom bara till mormor och morfar för jag orkade inte gå. Och snälla som dom är skjutsade dom mig bort till säve.
Gissa hur många vi var i klassen idag av 24 st? Jo 11! Det är sjukt. Folk som skolkar hit och dit hela tiden. Man blir ju lack. Visst, vi har praktik, men varje måndag ska vi vara på lektion, se då fan till att kom dit också!!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på spotify och mina ögon går i kors av trötthet.
Snart är det mat och sängen kommer få vara min bästa vän hela ikvällen. ´ZzZzZz

Imorgon jobbar jag 13-21.15. Får se om det blir något bloggande imorgon, tror faktiskt inte det.
Så ni får klara er utan mig en dag, hoppas ni överlever ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!