gips i 2 veckor

Kom precis hem från akuten. Vårdcentralen skickade vidare mig till röntgen och röntgen skickade mig vidare till akuten. Nu sitter jag här med gipsade fingrar/arm.
Benbitar ur ledkapseln har lossnat från både lillfingret och ringfingret. Inte konstigt att det var blått och att jag hade så ont.
Det här var inte alls vad jag hade hoppats på. Men man får väl se det positiva i det negativa. Det kunde varit värre.
Så nu blir det ingen träning på minst 2 veckor.

Helvetesjävlamiffokorv man blir ju ledsen :(

Tyvär så är mina bilder på mobilen för stor för att ladda upp på bloggen. Men annars hade ni fått sätt mitt fina gips. Till och med lila linda om ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!