jag vill ha värme!

Hela förmiddagen var jag med mamma i södervärn och kollade när min lillesyster spelade krullis. Dom vann alla sina match, stolt är jag som tränar dom där knattisarna.
När dom spelat klart åkte vi till pastavagnen och köpte mat. Där jag även träffade mina favvisar Frida o Maria.
Förut somnade jag framför tv och har precis vaknat till liv, helt slut är vad jag är.
Skulle även haft körlektion idag, men den fick jag avboka :(
Nu på ett tag händer det inte så mkt, men sen ikv ska vi bort till mormor och morfar o äta.



Postat av: Emma

Nu e jag också stolt :D hur dags spelar de final imorgon :O ? :D

2010-03-04 @ 18:19:08
Postat av: Rebecca

Dom spelar inte final, dom är för små för det tydligen :O :P

2010-03-04 @ 20:00:06
URL: http://ramt.blogg.se/
Postat av: emma

Gud va dåligt :O

2010-03-05 @ 20:45:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!