jävla otur hela tiden.........

På träningen gjorde vi en massa lekar. Sjukt kul var det. En massa skrubbsår på knän och armbågar som svider har vi alla fått, men det är det värt!
Slutet av träningen blev tyvär inte lika lyckad för mig. Ramlade ner från en bänk och tog emot mig med handen. Lillfingret och det fingret bredvid (vad det nu heter) fick ta den värsta smällen. Nu sitter jag här med blå och svullna fingrar och konstiga knölar. Inte så great precis..
Om det inte är bättre imorgon blir det att uppsöka läkare. Ingen idé ikväll, för dom röntgar ändå inte på kvällarna.
Jag hoppas för all del att det inte är något som är av eller hamnat snett!!!

Nu ska jag ta värktabletter så jag förhoppningsvis får lite mindre ont. Sen ska ja hoppa i säng för jag kan ändå inte göra något med min hand.... Har inte ens kunnat duscha. Hur fräscht är det igentligen? Tur att man inte är svättig längre ;)



Postat av: Anonym

jävla oturs barn :( krya på di

2010-03-03 @ 08:47:27
Postat av: Rebecca

Tackar

2010-03-03 @ 09:33:50
URL: http://ramt.blogg.se/
Postat av: Jimmathilde

This is a very good site. Thank you.

2011-02-11 @ 15:50:25
URL: http://jimmathilde.blogbow.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!