nu väntas en helkväll med mina brudar!! :)

Igår köpte vi filmen "luftslottet som sprängdes" eftersom ingen i familjen sätt den, plus att vi har dom andra två filmerna. 
Så förut idag bestämde jag mig för att se den, men hann bara kolla halva filmen innan jag bestämde mig för att åka med in till stan och handla. Det blev en lång vistelse inne i affären, till och med så länge att jag började tappa tålamodet. Eftersom jag inte hann kolla klart filmen ska jag försöka hinna med det imorgon.
Jag har precis tryckt i mig en banan. Är jätte hungrig, vet inte hur jag ska klara mig till typ sju ikväll. Men det löööööser sig! I värsta fall får jag ta något mer att äta.
Nej nu ska jag gå från datorn hade jag tänkt.
Ha en trevlig kväll, för det komer jag ha! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!