rubrik brist

Imorse vaknade jag ungefär halv elva. En massa sms från Charlotte. Vi bestämde oss för att ta en tur på stan. Halv tolv var jag inne i stan. Spenderade den mesta tiden inne på mc donalds. Tog även en tur upp till vila, fick med mig en tröja hem. En väldigt behövlig tröja, en sån tröja som jag inte behöver kämpa mig på för att gipset är ivägen. Plus att den var myspysig. Fick även med mig plastpåsar från apoteket som man kan ha på armen när man duschar, så inte gipset blir blött.
Efter någon timme gick vi bort till säve för att se på när min lillebror skulle spella ib match, tog en lång väg. Hur skönt som helst. Solen i ansiktet och astfalt utan snö.
För bara ett tag sen kom vi hem och snart ska jag göra en liten fruktsallad hade jag tänkt.

Jag har lust att åka och byta gips bara för att få lufta på fingrarna och armen. Det är SÅ varmt och kladdigt under. Usch vad jag inte tycker om det!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!