talk to the face

God kväll!
Den enda lektionen jag hade idag blev inte så långvarig. Typ bara redovisning sen fick vi sluta. Soft dag.
Jag och några till satt nere i dessan och snackade en stun innan jag R och E gick ner på stan. Fick med mig ett par chinos hem. Sen var det körlektion som gällde. Gick sådär. Inte helt dåligt och inte helt bra. Kärringstopp blev det iaf! (A)
Vid fem hämtade mamma upp mig och vi åkte till elgiganten. Blev helt fast i en bärbardator, men bestämde mig för att kolla igenom på nätet och se om det finns en sån fast kanske lite billigare. Men den asså, gah, den vill jag ha!

Ikväll ska jag faktikst inte göra ett skit (som alla andra dagar) men det är skönt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!