Finns ingen garanti att jag kommer hinna med allt detta :P

Jag har precis käkat världens frulle. Två mackor med grönsaker på och en tallrik vaniljyoughurt med smarriga flingor. Har inte ätit så här mkt frukost på åratal. Gissa om jag är mätt? Tror inte ens att ni behöver gissa. 


Dagens planer:

Göra övningarna till min höft
Plocka ur diskmaskinen
Leka med C
Lägga in min tvätt i garderoben
(så jag kan sitta i min fotölj)
Färga håret
Ringa min praktik plats, fast bara om jag tar min mod till det. Alltid lika läskigt att ringa.
Fixa min design på bloggen
Och sen så skulle det varit bra om jag kunde damsuga lite. Dom stora dammrottorna har blivit alldeles för stora..





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!