världens bästa granne är vad jag har!

Jag och Charlotte har hunnit med mkt idag. Tex tävlat mot min lillebror i pingis. Vem vann då? Jo han....
Fan vad kassa vi är. Fasst vi skyller på att det var ett för litet bord. Hade det varit större hade vi lugnt vunnit ;)
Sen har vi hunnit med att göra riktig choklad med grädde i. Det var göttart ska ni veta! (Jag lyckades nästan göra grädden till smör, men det är ju ingen som behöver få veta ;)
Om en liten stund kommer C in hit. Vi ska färga håret, käka popcorn och snacka sönder oss, + att vi säkert kommer hitta på någon busighet.
Hejdå.
 




Postat av: C

asså. du har helt fel. det är JAG som har världens bästa granne.. tycker du ska ändra det där..

2010-03-01 @ 19:24:46
URL: http://hedenstein.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!