18:08

Idag är det fredag för er som inte visste det ;)

Morgonen började med svenska. Håller på med " min egen språk historia".
Väldigt jätte mega skit tråkigt och jobbigt..
Vid 9:15 var det dags för socialomsorgs prov. Gick bra :)

Efter skolan drog jag och fyra st fina vänner ner till almedalsbiblioteket och satt där och pluggade i fyra timmar.
Ja ni läste rätt, hela fyra timmar.
Känndes bra. Fast på slutet var jag så trött att jag mest satt och inte visste vad jag gjorde.
Vid fyra körde Erika hem mig till pappa där jag var till halv sex då mamma hämtade mig.

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och skall snart hjälpa till med maten.

Vi hörs senare!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!