allt kan dra åt helvete

Ursäkta för såna här inlägg, men vart ska man annars få ut sina deppattacker!?

Vaknade imorse en kvart innan jag skulle dra till skolan.
Hade sån lust at bara skita i det, men har man en mamma så har man det.
Skolan suger, vädret suger och allt i mitt liv suger just nu.
Ursäkt att ni får höra det, men jag måste få bli av med min ilska och allt jag har inom mig..

Körlektionen gick inge vidare, dom har fått nya bilar och dom är totalt mongo.
Jag fick motorstopp i lassarettsbacken. (hur nu det gick till). Och det var mkt bilar.
Gissa om jag ville dö!?

Har precis slängt i mig mat.
Om en stund skall jag möta Emma och hon skall få göra min dag!
Så jävla glad att jag har henne <3
Vi skall fixa lite grejer och ikväll ska jag bara ligga på mitt rum och deppa.



Postat av: Anonym

du har rätt! alla kan fan dra åt helveteee!

2010-05-07 @ 11:51:34
URL: http://coolkitten.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!