liite färg ska jag allt få

Ligger just nu ute i solen med en smoothie i haden.
Cyklade till skolan imorse med Madde och när jag var kvar med nationella i matte så bagav jag mig hem.
Känndes faktiskt som att det gick riktigt bra.

Inatt har jag inte alls sovit bra, min hals har gjort så hääääär ont.
Men efter några ipren så känner jag inte av det längre. Just nu känns den bara svullen och att det låter som att jag har svalt en bulle som fastnat i halsen. He kul.

Juuuste, jag svalde en fluga imorse, IGEN, inte gott. Madde skrattade och jag fösökte hosta upp den. Men ist så ligger den i min mage. Skiter väl ut den imr ;)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!