mongo

Vad tror ni hände imorse igen?
Jo den där satans telefonen ringde halv åtta, samma nr som igår, och sen ringde den kvart i nio.
Jag tänkte svara och be jävlen att fan aldrig mer ringa upp.
Människan borde väl ändå fatta att Malin och pappa jobbar. Hallå, det är vardag, vart är din hjärna? har du svalt den lr?

Ni kanske fattar vilket humör jag är på idag. plus att jag är förkyld och förjävlig.
Och så fick jag just reda på att vi har prov imr, som hon skulle flytta fram ngn vecka men att det tydligen blir imr ändå.
KUUUUUL att man inte har tränat och inte har böckerna med mig.
Jag är så hääääääääääääääääääääääääär mkt arg på allt idag känner jag!!

Nu ska jag käka frukost, och när solen har kommit fram, om det gör det, så tänker jag sitta ute på balkongen hela dagen.


Postat av: C

ta ett djupt andetag och sätt dig och schteeek lite i solen älski!

2010-05-18 @ 10:35:14
URL: http://hedenstein.blogg.se/
Postat av: Rebecca

det finns ingen sol! :( :( :( :( :(

2010-05-18 @ 11:12:04
URL: http://ramt.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!