papercut

Hejhopp.
Skoldagen har rullat förbli bra.
Hela förmiddagen hade vi social omsorg där vi gick igenom det vi ska kunna till provet som äger rum imorgon.
Själv måste jag få till ett MVG för att kunna få det i slutbetyg. Har alltid lyckats få VG+ och VG++ på alla prov och inlämningar. Så detta prov hänger på mitt betyg.
Men jag tror att det kommer fixa det gallant eftersom allt sitter som en smäck i mitt huvud :)

Den här kursen har många i klassen tyckt varit tråkig och så, men jag tycker att den har varit väldigt intressant och lärorik.

Efter lunch hade vi religion där vi såg på film hela lektionen och så slöt vi 13:20.

Nu blir det lite mer plugg sen är jag riktigt trött så jag antar att det blir sängen väldigt tidigt ikväll.

Nej vi höres vettja!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!