piraja typ ?

Jag hade tänkt att jag skulle vara onyttig ikväll.
Men jag orkade aldrig hämta något och inte dom andra häller.
Så jag får vara onyttig någon annan dag ist.

Ist blev det en nyttighetskväll med tacos som jag inte ens orkade äta typ.
Mätt som en plätt blev jag innan jag käkat upp ett bröd. Så det blev inte så mkt mat i min mage naij.
Men det kan den faktiskt ha, rätt åt den, magen får ändå så mkt jämt och ständigt.

Jag är såå jäätttttee trött. Riktigt jätte trött. Jag funderar på att gå och lägga mig nu.
Kommer jag bli mobbad? Skulle någon bry sig så skulle inte jag bry mig för jag är en sån.
Nej snack snack snack.

Tjao på er så länge.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!