planerna gick åt helvete...

Idag hade vi operation dagsverket.
Jag E och R gick med bössa och samlade in pengar. Först gick det lite halvknackigt men sen kom smarta jag på att man faktikst kan knacka dörr.
Då gick det undan riktigt rejält och vi fick ihop totalt runt 500 kr skulle jag tro.

När vi knappt orkade stå på benen längre så gick vi hem till mitt och åt kladdkaka.
Halv fem var vi vid busstationen och tog våra bussar hem.

Sen jag kom hem har allt vart skit och jag orkar inte prata om det.
Tänker bara sitta i mitt rum hela kvällen och plugga.

Imorgon ska jag bara på en lektion för vi halv tio har jag körlektion.
Skall börja med backstartar och så, nervöööst.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!