snart är det mat sen bär det hem till mamma

Jag har sovit ytterligare en-två timmar idag.
Vad är det med mig egentligen? Normalt för att vara jag är det iaf inte.

Solen skiner och det är verkligen jätte fint väder. Och jag har inte vart ute alls. Eller jag åkte till öb och sen hem igen.
Men sen när jag kommer hem till mamma ska jag iaf ta en promenad. Har dåligt samvete av att ha vart inne hela dagen.

Den här låten är min favvo just nu. Älska den.


Ordinary day- Nick Lachey


Postat av: Emilfanny

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-02-15 @ 08:31:49
URL: http://emilfanny.bloglyric.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!