sova är vad som står på schemat

Inatt fick jag inte mkt sömn, vilket har varit mitt stora problem idag.
Hade prov idag som gick rätt bra tror jag. Även fast jag inte plugga något. Och så var det två frågor som jag inte kunde, bitter blev jag på mig själv..

Efter skolan cyklade jag till västerhejde och tränade mina kids. Sista gången idag. Känns faktiskt lite tråkigt att inte åka dit varje onsdag länge. Tomt på någe vis. Fast ändå väldigt sköönt :)

Juuuste jag och Madde cyklade till skolan idag, så jag brände en massa kalorier, plus att vi hade gympa och att jag cyklade till västerhejde sen hem igen.
Typ bra!

Imorgon efter skolan ska jag hem och pyssla om min sjukling :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!