vem trampade på korven?

Halloj!:)

Vaknade imorse och mådde BAD. Så jag somnade om och tog mig till skolan till andra lektionen ist.
Efter skolan så gick jag hem till My och vid sju var det lek med laget.
Som jag dessvärre inte kunde vara med på pga av att jag fortfarande är sjuk.
Hur länge ska jag hålla på igentligen?
Dom spelade rugby och jag satt där på gräset och svor över alla äckliga flugor.
När leken var klar käkade vi korv och Madde tappade en i gräset Som någon senare hade råkat trampa sönder. Så där låg den helt mosad.
Ja vad brukar man göra när någon dött? Begravning såklart. Så en liten begravning fick det bli ;)

Och sen idag har jag även kört bil, gick verkligen jätte bra :)

Nej åter till verkligheten. Hejdå! :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!