vill ha sommarlov NU

Skolan idag har rullat på bra. Men sista lektionen var riktigt seg och tråkig så jag satt och flummade lite.
Det måste man väl få göra ibland? :)

Jusssteja vi hade ju prov, även fast jag inte pluggat slla mkt så kändes det bra faktikst.

Efter skolan gick jag med Emma och Rebecca till stan. Bokade körlektioner, det är helt småckat med tider.. men jag lyckades iaf hitta två st som var lediga.
Och sen fick jag med mig en mascara hem. Känns fan inte bra att köpa saker hela tiden, men en mascara var nästan ett måste. Så det får vara okej för den här gången ;)

Nu skall jag gå upp och baka med mina syskon :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!