kroppen vill inte läka något

Vilken kväll, pizzan ver helt awesome ska ni veta. Äntligen kunde jag även äta någorlunda bra.
Tack för att värktabletter finns.
Sitter just nu och oroar mig över min fot som jag skadade på träningen i måndags. Den ser icke bra ut. Ingen fara. Men ändå, riktigt skummt.. Får kolla upp det mer imr om det inte är bättre.
Nog om fötter. Ska ta en dusch sen lägga mig. Kan knappt hålla mig vaken. Märks att jag inte sover som en prinsessa. Tänkte även byta lakan, finns det något bättre än att lägga sig i en nybäddad säng? Tror inte det va!

Godnatt, hörs imorgon!



Postat av: Vegardalicia

Nice site keep it up

2011-04-27 @ 09:54:11
URL: http://vegardalicia.bloghandler.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!