lite pengar vettja

Har precis ätit klart och alla sitter vid bordet och pratar. Själv är jag just nu en aning osocial, men det får man väl va ibland?
Ikväll/natt så skall jag vara fyllechaffis. Passar bra att skrapa ihop lite pengar nu när man köpt bil och allt.
Pank blev man ska ni veta.
Och appropå bilkörning så sladdade jag ett halvt varv förut. Det var sådär lagom läskigt. Men jag klarade det gallant. Första gången skall komma förr eller senare och min gång kom idag ;)

Nej nu ska jag springa upp för trappen igen. Vi höres. Maybe inatt om jag har tråkigt eller så.


slänger in en "gammal" bild i brist på annat.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!