magen skriker, frukost frukost!!!

Ah men tjenna. Jag vaknade idag också, bra va?
Det blev inge spökkväll igår, Robin var tvungen att hoppa in och jobba. Och jag tänker inte köra när man ska på sån där saker. Du skulle jag få panik och glömma hur man kör. Typ bli en stel pinne. Det är ju inte spec lyckat kanske.
Men vi siktar på ikväll ist, blir det inte av ser vi en skräckfilm, som jag och Elin älskar att se på.

Nej nu låter min mage som en sur damsugare, bäst att hoppa upp ur sängen och ta sig till köket.
Idag är sista dagen på lovet. Vill inte tbx till skolan. Åh.
Så jag tänker spendera dagen på bästa sätt med bästa Charlotte. Lutar mot att ta en sväng på stan :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!