murbert, ett nytt påhittat namn. Fint va?

Halloj, har haft fullt upp idag. Skolan fram till halv tio. Vår sista lektion var inställd så det var skönt.
Dock satt jag kvar i skolan till halv fyra. Jo då frågar ni säkert varför? Vilken idiot gör det? ;)
Ah jag har svar på det faktikst. 1 jag hade plugg jag skulle göra vid min lärare farm till kl ett, 2 jag satt kvar efter och pluggade och ringde behövliga smatal och sist men inte minst 3 jag insåg att jag inte var någon idé att åka hem då Madde snart skulle sluta.

Som ni kanske förstår så var jag med Madde. Vi åt mat och pratade ur oss en massa. Det var skönt.
Vi har även hunnit med att träna innebandy som slöt för inte alls så länge sen.
Nu sitter jag i soffan med syster och mamma. Kollar idol och bilar på nätet gör vi. Om ni ville veta det.

I nättras sov jag dåligt, som vanligt. Kl blev ett och huuh jag får dåre. Varför kan jag inte sova??
Imorgon ska jag upp i tid för att hämta upp tre spralliga tjejer och färda oss till klinte där vi har match.

Vi hörs imorgon :)

Faster, filmen hette win a date with tam hammilton typ :)



Postat av: Ihngela

Ok, tack för tipset :) Ska försöka kolla på den vid tillfälle ;)

Kram kram <3

2010-11-19 @ 23:31:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!