vi är inte som alla andra

Det blev ingen julmarknad med familjen, ist ringde Elin och frågade om inte jag ville busa med henne och Tove.
Och det kan man inte säga nej till.
Vi har gjort två crazy saker. Först så fastnade vi i snön med bilen så dom fick hoppa ur och putta på. Och den andra grejen, vi köpte en katt för 10 kr. Värsta fyndet. E blev riktigt glad iaf! Haha. Plus att vi fick alla tillbehör till. Hur bra!?

Nu måste jag se till att få något i magen, för att sedan tagga till ordentligt inför matchen!
Fast igentligen är det ingen ide att tagga till nu, för jag blir ändå inte taggad förens jag kommer dit och träffar alla flicks! Men äsch, TAGGA!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!