bäst

Min kväll spenderade jag med fina C. Vi såg film, eclipse. Åh jag dog. Eller igentligen inte. Men nästan.
C dog lite mer än mig. Men då är allt som det brukar vara.
Nu är jag trött, men jag ska hålla mig vaken ett tag till.
Poppade nyss popcorn, dom blev inte så bra. Då menar jag att dom blev brända. För er som inte fattade det.
Vi fick till och med göra en ny påse. Haha lite kul är det.
Nu ska jag gå och kolla tv med resten av familjen.

Bjuder på en bild bara för att jag älskar henne så mkt <3
Bilden är troligtvis mot hennes vilja, men hon bjuder på den. Det bestämmer jag ;)



Postat av: mongo

jävla kärring. men tack för att du ändå tog en ganska mild bild...

2010-09-11 @ 22:38:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!