detta var "överraskningen"

Vid åtta imorse fick jag skjuts av mamma till transport styrelsen.
Och ja, jag hade uppskrivning. Men jag klarade inte det. 3 poäng ifrån. Men nästa gång så klarar jag det!
Det var en massa krångel. Kl nio skulle vi få gå in. Men som ni kanske märkte så hade hela gotland strömavbrott. Så det blev försenat och jag fick halft panik när jag satt och gjorde provet. Tänk om strömen skulle gå igen lixom?
Så jag skummade bara igenom provet fort. Kan vara därför jag misslyckades.
Men äsch, jag är inte ledsen för det :)
Nya tag till nästa gång.

Efter skolan satt jag kvar med E G och snackade lite skit.
Är nu hemma och skall chilla lite sen ikväll blir det nog att köra lite bil.

Later!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!