hur ska det gå?

Ligger här i sängen med datorn på min mätta mege.
Nu när det var så fint väder passade vi på att grilla hamburgare. Gottigt.
Fick köra över hela stan för att hitta hamburgarbröd. Körde även för första gången med våran lilla bil. Den var läskig. Fast jag vande mig efter ett tag. Men ändå. Nu vet jag iaf hur den funkar.
Skall strax ut och köra lite till, fickparkera osv.

Jag har läxor jag måsta göra, fast jag orkar inte. Får ta det i helgen då jag kommer ligga bakis som en jude. 18 års fest och sen kanske krogen med Eric. Får se hur det blir med krogen :)

Hörs imorgon, för ikväll ska jag sova. Nattinatt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!