kort sammanfattning

Nu har jag lite mer tid för att slänga in ett inlägg om semestern.
För det mesta har jag bara legat vid poolen med skolböckerna i nyllet. Ändå är jag inte klar med det som skulle varit klart. Hur dåligt? Menar det. Har smått panik och ångest över allt skolarbete som behövs göras. Sånt som jag sopat under mattan och lagt där ett tag.
Tbx till Bulgarien. Vi bodde på världens bästa hotell. Kunde nästan inte bli bättre. All inclusive. Jag lovar att jag gått upp typ 14 kilo. Fisatan vad jag har ätit.
Köpt lite tröjor. Skit billigt var det, så fick passa på att köpa upp mig lite.
Igentligen har jag inte så mkt att berätta. För det enda jag gjort är som sagt att ha badat, både i poolen och i havet (svarta havet) och såklart haft nyllet i böckerna.

Inatt gick vi upp kl 2 för att bege oss till flygplatsen. Vid 8 imorse landade vi här i Visby.
Efter skolan åkte jag hem och slänga i mig några mackor sedan drog jag iväg och tränade ungarna.
Nu känner jag hur tröttheten börjar ta över. Ni kan ju räkna ut själva hur måga timmar jag varit uppe. Oj oj vad många.
Om en timma ska jag hämta lillebror på träningen sen tänker jag slänga mig i sängen.

Bilder kommer när jag lagt in dom på datorn. Det blir inte så många, men några iaf.

Ha en bra kväll :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!